Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan zajlik a megrendelés?

Helyezze kosárba a kiválasztott termékeket: Kattintson a „Kosárba” gombra vagy a termék részletes leírásánál a darabszám megadása után a „Kosárba tesz” gombra.
A kosár tartalmát a bevásárlókocsi ikonra kattintva ellenőrizheti, amit a képernyő jobb felső sarkából ér el. Itt módosíthatja a mennyiségeket vagy törölheti a nem kívánt termékeket a listáról (a szemeteskosár ikonra kattintva). A "Kosár ürítése" gombra kattintva lehetőség van a kosár teljes tartalmát kiüríteni.

  • Kattintson a "Megrendelés" gombra: Miután kiválasztotta a kívánt termékeket, a megrendelés gombra kattintva tudja vásárlását véglegesíteni.
  • Belépés / Regisztráció: Ha még nem vásárolt nálunk, lehetősége van regisztrációval és regisztráció nélkül is folytatni a megrendelést.
  • Válassza ki a kívánt szállítási és fizetési módot, majd ellenőrizze minden adatát az összefoglaló oldalon. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon. Amennyiben van kupon- vagy promóciós kódja, azt is itt írhatja be a terméklista alatti mezőbe.
  • Kattintson a "Megrendel" gombra: Amennyiben minden adatot megfelelőnek talál, a "Megrendel" gombra kattintva véglegesítheti a megrendelést. Erről a honlapon, illetve email-ben is kap megerősítést. (Amennyiben a megrendelés rögzítése után, pl. a visszaigazoló e-mailben észlel hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni felénk.)

Telefonon nem áll módunkban rendelést felvenni.

Miért érdemes regisztrálnom?

Amennyiben regisztrál, a jövőben gyorsabban vásárolhat webáruházunkban, nyomon követheti rendeléseit és igényelheti hírlevelünket.

Vásárolhatok regisztráció nélkül?

Igen, webáruházunkban van lehetősége regisztráció nélkül is vásárolni. Miután kosárba tette a kívánt termékeket és rákattintott a " Megrendelés" gombra, az "Új vásárló" alatt válassza a "Regisztráció nélkül vásárolok" gombot.

Hogyan zajlik a regisztráció?

A weboldal jobb felső sarkában található Belépés linkre kattintva regisztrálhat.

  • A „Hozz létre saját fiókot” regisztrációhoz adja meg felhasználó nevét, jelszavát és személyes adatait, a „Regisztráció” gombra kattintva véglegesítse a műveletet. A sikeres regisztrációról email-ben értesítjük.

Ki minősül fogyasztónak?

A törvény szerint csak magánszemélyeket (természetes személyeket) illetik meg a fogyasztói jogok, így az indokolás nélküli elállás joga is. Ha Ön a cége nevében vásárolt, a cége nevére kérte a számlát, akkor sem Önt, sem a cégét nem illetik meg a fogyasztói jogok! 

 Hol érdeklődhetek a termékekkel, megrendelésekkel kapcsolatban?

Az alábbi telefonszámon vagy email címen ér el minket:

Vevőszolgálat: +06 70 638 1500

Email cím: info@haccpshop.hu

Milyen szállítási módok közül választhatok?

  1. Házhoz szállítás: a csomagot a megrendelés során megadott címre (otthoni cím vagy munkahely) szállítja a futárszolgálat.
  2. GLS csomagponton vagy Foxposton történő átvétel: a csomagot a kiválasztott átvevő pontra szállítja a futárszolgálat, az átvétel időpontjáról ők küldenek értesítést.

Szállítás díjak

Rendszerünk a szállítási díjakat automatikusan kalkulálja. A díj függ a kosárba helyezett összes termék méretétől, súlyától, csomagolhatóságától és a szállításkor fontos egyéb paraméterektől. A díjat csak ezen adatok összeségének ismeretében tudjuk kalkulálni, ezért a kiválasztott termékekre vonatkozó szállítási díjat a kosárba belépve lehet folyamatosan megtekinteni a megrendelést megelőzően is. Törzsvásárlóként kedvezményben részesül a szállítási díjból.

Szállítási idő

Készleten lévő termékek esetén a szállítási határidő általában a rendeléstől számítva 2-6 munkanapot vesz igénybe. A megrendelés fázisairól vásárlóinkat e-mailben, bizonyos esetekben sms-ben folyamatosan tájékoztatjuk. Amennyiben a keresett termék nincs készleten adott áruházban, de rendelhető, küldd el rendelésed online és Kollégáink visszajeleznek a várható árubeérkezésről. Mivel a szállítási határidő termékenként változó, csak a rendelés leadását követően tudunk tájékoztatni. Amennyiben soknak találod a szállítási időt, rendelésedtől természetesen el tudsz állni.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

  1. Futárszolgálat igénybevétele esetén fizethet: bankkártyával (simplepay rendszeren keresztül), utánvétellel vagy előreutalással.
    a) Utánvét esetén a futárnál bankkártyával és készpénzzel lehet fizetni.
    b) Előreutaláskor csupán egy visszaigazoló email érkezik a számlaszám adatokkal, nem érkezik külön díjbekérő. A megrendelt terméket csak azután adjuk át a futárszolgálatnak, miután az utalás megtörtént és megérkezett hozzánk a megfelelő összeg. Amennyiben proforma számlára van szüksége, kérjük, jelezze a megrendelés leadásakor a megjegyzés menüben.
  1. év végéig több banki szolgáltatónál változik az internetes bankkártyás vásárlás jóváhagyási folyamata. A vásárlónak immár több lépcsőben kell megerősítenie, hogy kártyabirtokosként jóváhagyja a tranzakciót.

A nem megfelelő beállítások esetén a bank megtagadhatja a fizetés teljesítését, így a vásárlás összege nem érkezik be hozzánk.

Ha betéti- vagy hitelkártyájához, valamint ezek társkártyáihoz nincs beállítva internetes biztonsági kód szolgáltatás, 2021. január 1-től a kártyákkal nem tud internetes vásárláskor fizetni.

A teendőkről és a részletekről tájékozódjon a kártyáját kibocsátó intézetnél!

 Milyen adatokat kell megadnom előreutalás esetén?

Cégnév: Antal János e.v.

Bank neve: K&H Bank

Bankszámlaszám: 1040 0638 5052 6975 4848 1004

A közleménybe a megrendelés azonosítója kerüljön.

Hol követhetem nyomon a megrendeléseimet?

A képernyő jobb felső sarkában található „Belépés” linkre kattintva megtekintheti és nyomon követheti leadott rendeléseit.

Milyen szabályok vonatkoznak a higiéniai termékekre?

A higiéniai termékeket a 14 napos elállás keretében csak akkor tudjuk visszavenni, ha a terméket nem használták és nem távolították el róla a védőfóliát.

Mit tegyek, ha sérülten kapom meg a csomagom?

Amennyiben az átvételkor sérülést (nyomódás) lát a csomagoláson és ezt a kézbesítő futár jelenlétében jelzi, abban az esetben jogában áll, és lehetősége van az árut kinyitni és annak belső tartalmát szemrevételezni. Amennyiben az áru valóban sérült, egy jegyzőkönyv kitöltése szükséges.

(A futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően kizárólag elállási jogával élhet, ezért a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.)

Hogyan módosíthatom az adataimat?

Belépés után a linkre vagy a Fiók / Fiókadatok módosítása gombra kattintva módosíthatja a regisztrációkor megadott adatait. Ezt a weboldal jobb felső sarkából éri el.

Hogyan tudok hírlevélre feliratkozni?

A baloldalon található Kategóriák alatti Hírlevél dobozban adja meg nevét és email címét és kattintson a „Feliratkozom” gombra, majd a megadott email címre érkező levélben kattintson a „Megerősítem a feliratkozást” gombra.

Az elállást nem kell indokolni?

Ön a vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti a terméket akkor is, ha az teljesen hibátlan! Ha Önnek egyszerűen csak nem tetszik a megvásárolt termék, úgy Ön jogosult azt visszaküldeni, és a vételárat visszakérni.